Titleist 917 Driver & Fairway Drewna
Oto przetłumaczone zdania na język polski:
W końcu dostępne. Nowe driver'y i wood'y Titleist 2017 dla kobiet i mężczyzn z nową technologią SureFit CG, oferującą jeszcze więcej możliwości optymalizacji i idealne dopasowanie do Twojego zamachu.
{{widget type="CleverZoeger\PromoWidget\Block\Widget\Sku" heading="917 Driver von Titleist in unserem Onlineshop:" skus="0111057-114,0111057-115,0121057-104,0112057-112,0112057-111,0403057-119" limit="6" column_count="3" template_name="grid"}}
Titleist przedstawia nowe driver'y 917 i wood'y 917
Od 21 października u nas: Nowy standard dla doskonałej wydajności
Driver'y Titleist 917
Długość w połączeniu z maksymalnymi możliwościami dopasowania:
Nowe 917 D2 i 917 D3 łączą sprawdzone w tourach wzory z najnowocześniejszą technologią – po raz pierwszy z ciężarkami do indywidualnego dostosowania do draw lub fade przy pełnej tolerancji błędów - dla konsekwentnie lepszych uderzeń!
Fairhaven/Limburg, 8 września 2016 – Driver'y Titleist 917 ustanawiają nowy standard w zakresie wszechstronnej wydajności: z najlepszymi wynikami z tee dla maksymalnych długości w połączeniu z tolerancją błędów i absolutnie precyzyjnymi możliwościami dopasowania. W połączeniu pozwalają na trwale zoptymalizowane, powtarzalne trajektorie lotu piłki. Ponadto zachwycają bogatym dźwiękiem preferowanym przez graczy tourowych oraz przyjemnym uczuciem uderzenia.
W oparciu o następujące kluczowe technologie modele 917 D2 i 917 D3 są najpotężniejszymi driver'ami Titleist w historii:
1. Active Recoil Channel 2.0 (ARC)
Patentowany Active Recoil Channel™, długi, głęboki kanał w przedniej części podeszwy, został udoskonalony i aktywnie działa w momencie uderzenia, pozwalając piłce startować z wyższą prędkością i mniejszym spinem. Udoskonalenia w grubości kanału z węższymi partiami blisko pięty i blisko czubka zapewniają driver'om 917 wyższą i bardziej stabilną elastyczność powierzchni uderzeniowej, co redukuje spin i zwiększa prędkość.
2. Powierzchnia uderzeniowa Radial Speed 2.0
Wykonany z wysokiej prędkości wkład w powierzchni uderzeniowej został również poprawiony i jest cieńszy w obszarze krawędzi - co generuje wyższą elastyczność powierzchni uderzeniowej i długość przy uderzeniach off-center.
3. Projekt High MOI
Więcej długości! Precyzyjny projekt High-MOI z wysokim momentem bezwładności zapewnia stabilność i tolerancję błędów dzięki niskiemu i daleko z tyłu umiejscowionemu środkowi ciężkości. Dzięki temu piłki, które nie są trafione w środek, startują z wysoką prędkością.
4. SureFit-Hosel i SureFit CG
Kombinacja wiodącego na rynku SureFit-Hosel z nowym systemem ciężarków SureFit CG stanowi radykalny postęp w indywidualnych możliwościach dopasowania kija.
Wiodące w branży SureFit-Hosel umożliwia 16 niezależnych ustawień loftu i lie dla precyzyjnego dopasowania, aby uzyskać zoptymalizowaną trajektorię lotu piłki, kształt uderzenia i maksymalne odległości.
Nowe SureFit CG pozwala na precyzyjne dopasowanie dzięki ekstremalnie efektywnemu systemowi ciężarków. Dzięki temu można zoptymalizować spin i warunki startu piłki, aby uzyskać bardziej stabilny lot piłki z mniejszymi odchyleniami. Ze względu na szczególne umiejscowienie wkładki SureFit CG w tylnej części podeszwy kija, środek ciężkości można przesunąć z neutralnej pozycji do „Draw” (środek ciężkości blisko pięty) lub do „Fade” (środek ciężkości blisko czubka) za pomocą wymiennych cylindrycznych ciężarków.
Wybrana pozycja środka ciężkości ma bezpośredni wpływ na dynamiczne zamykanie powierzchni uderzeniowej oraz efekt Gear związany z krzywizną powierzchni uderzeniowej w obszarach krawędzi, a tym samym na boczny spin piłki. Dzięki temu gracz ma możliwość optymalizacji swojej preferowanej trajektorii lotu, skuteczniejszego kształtowania uderzeń oraz uzyskania bardziej stabilnego lotu piłki i lepszych wyników w momencie uderzenia. Dzięki aerodynamicznemu projektowi SureFit CG, który w porównaniu do systemów, w których przesuwa się ciężar, ma wyraźne zalety wagowe, środek ciężkości można zmieniać bez negatywnego wpływu na MOI (tolerancję błędów).
Za pomocą SureFit CG można również zmieniać wagę główki kija o + / - 4 gramy.
Nowe możliwości dopasowania wood'ów 917 pozwalają na indywidualne dostosowanie właściwości, jak to wcześniej było możliwe tylko w Titleist Tour Van.
Autoryzowani dostawcy Titleist mogą za pomocą SureFit-Hosel i SureFit CG oraz wymiennych shaftów znaleźć i wdrożyć idealne dopasowanie dla gracza, które najlepiej odpowiada ich zamachowi.
917 D2
Długość i tolerancja błędów: Główka kija o pojemności 460 ccm w klasycznym kształcie kropli oferuje w porównaniu do 917 D3 nieco większą tolerancję błędów i generuje nieco wyższy start piłki z nieco większym spinem.
Lofty: 8,5°, 9,5°, 10,5°, 12° – wszystkie w RH & LH.

917 D3
Długość i kształt uderzenia: Klasyczny, inspirowany przez graczy tourowych, profil główki kija o pojemności 440 ccm pozwala na kształtowanie uderzeń i generuje w porównaniu do 917 D2 nieco płaskie rozpoczęcie lotu piłki i mniej spin.
Lofty: 8,5°, 9,5°, 10,5° – wszystkie w RH & LH.

W testach gry golfiści z odpowiednio dopasowanymi 917 D2 i 917 D3 osiągnęli średnio o 0,5 mph do 1 mph wyższą prędkość piłki oraz o 100 do 200 obr/min niższe wartości spinów w porównaniu do driver'ów 915.
5. Udoskonalone kształty główek kijów
Kryterium dźwięku (brzmienia) już na etapie rozwoju główek kijów zostało uwzględnione, dźwięk i uczucie uderzenia zostały opracowane zgodnie z wymaganiami graczy tourowych i odpowiadają pożądanym przez nich odczuciom. Lśniące wykończenie „Liquid slate” budzi zaufanie w pozycji adresowej.
To mówi dział B+R o nowych driver'ach 917:
„Kiedy rozmawiamy z golfistami o wydajności driver'ów, długość i tolerancja błędów zawsze są na pierwszym planie. Ale to nie są jedyne cechy, których szukają gracze w driverze. Chcą również powtarzalnej trajektorii, na której mogą polegać. I chcą, aby dobrze wyglądał, brzmiał i tak się czuł, powiedział Dan Stone, wiceprezydent B+R Titleist Golf Clubs. "Staranność w naszych procesach B+R gwarantuje, że każda innowacja dalej uzupełnia całość, i jesteśmy pewni, że driver'y 917 spełnią wszystkie wymagania, jakie golfiści stawiają driverom.”
„Na rynku są również inne regulowane driver'y, ale żaden inny nie może maksymalizować wydajności drive'a tak, jak to potrafią driver'y 917. Współdziałanie SureFit-Hosel z SureFit CG przenosi nas na zupełnie nowy poziom w zakresie optymalizacji spinu i odległości,” dodaje Stone.
„Nasz zespół odpowiedzialny za wood'y Titleist zawsze bada, jak możemy wprowadzać nowe technologie do naszej bazy graczy, nie obniżając naszej strategii wydajności w punktach,” mówi Stephanie Luttrell, kierownik rozwoju wood'ów Titleist. „SureFit CG na przykład to naprawdę technologia, która uwzględnia tę zasadę. Od ponad pięciu lat badamy ten system i stopniowo go doskonalimy. Przede wszystkim wyróżnia się on swoją absolutnie smukłą konstrukcją i tym, że wszystkie wysokie właściwości MOI pozostają dla wysokiej tolerancji błędów. Sposób, w jaki nasz SureFit CG jest skonstruowany, znacznie różni nas od konkurencji i pozwala nam kontrolować i redukować spin bez rezygnacji z zalet wysokiego momentu bezwładności.”
AKCEPTACJA NA TOURZE:
Driver'y Titleist 917 zostały przyjęte na całym świecie przez graczy tourowych . Ponad 150 graczy, w tym Adam Scott (917 D2 9.5º), Jimmy Walker (917 D2 8.5 º), Bill Haas (917 D2 9.5º), Justin Thomas (917 D3 9.5º) i Charley Hoffman (917D2 9.5º), aktualnie używa nowych driver'ów 917 na światowych tourach. Proces walidacji rozpoczął się podczas Quicken Loans National w Congressional Club pod koniec czerwca.
Jimmy Walker rozpoczął testowanie pierwszych prototypów 917 w Titleist Performance Institute w Oceanside, Kalifornia, w styczniu. Na World Golf Championship w Firestone po raz pierwszy zagrał swoim nowym Titleist 917 D2 (8.5º). Mniej niż miesiąc później Walker wygrał PGA Championship, zdobywając swoje pierwsze major w Baltusrol.
„Natychmiast wprowadziłem 917 D2 do gry. Był w każdym przypadku szybszy, lepszy w dźwięku i uczuciu uderzenia, a jego kształt bardzo mi się podoba", powiedział Walker. „Lot piłki był taki, jak lubię; nie super wysoki. Piłka leci jak na sznurku 265 do 280 metrów, a potem jeszcze daleko i prosto toczy. Zyskałem również dużo nowego zaufania do uderzeń w wiatr."
W swoim drugim turnieju z nowym 917 D2 8.5º Greg Chalmers wygrał Barracuda Championship, zdobywając swoje pierwsze zwycięstwo na PGA Tour po 386 startach. W wywiadzie na 18. greenie powiedział Chalmers Golf Channel: „Dzięki Titleist dostałem nowego driver'a 917, a z nim zyskałem kilka metrów długości i zacząłem uderzać dalej i
prosto - trafiłem go wspaniale..."
Tydzień po tym, jak Justin Thomas używał swojego nowego 917 D3 9.5º, stanął na 16. tee Firestone Country Club i uderzył 370-metrowego drive'a w fairway 600-metrowego dołka par-5. To jak dotąd najdłuższy drive zmierzony w tym sezonie na PGA Tour.
SPRAWDZONE SHAFTY:
W zestawie z serią 917 oferowane są pięć wysokowydajnych shaftów od trzech najpopularniejszych producentów shaftów jako akcesoria, które pokrywają szeroki zakres prędkości zamachu. Każdy z tych shaftów zadebiutuje na rynku razem z driver'ami 917.
- Aldila Rogue M*AX 65 (niski-średni start piłki), Flex: S, XS
- Fujikura Speeder Pro TS 74 (niski-średni start piłki), Flex: S, XS
- Mitsubishi Diamana Limited White 70 (niski start piłki), Flex: S, XS
- Mitsubishi Diamana Limited Blue 60 (średni start piłki), Flex: R, S
- Mitsubishi Diamana Limited Red 50 (wysoki start piłki), Flex: A, R, S
- Mitsubishi Diamana Limited Red 40- LADY (wysoki start piłki), Flex: L
Oprócz tego Titleist oferuje wiodącą w branży szeroką gamę customowych shaftów.
Wood'y Titleist 917
Nowe wood'y Titleist 917 ustanawiają nowy standard w zakresie wszechstronnej wydajności: z najlepszymi wynikami z tee i z ziemi dla większej odległości w połączeniu z tolerancją błędów i absolutnie precyzyjnymi możliwościami dopasowania. W połączeniu te cechy zapewniają bardziej stabilne i powtarzalne trajektorie lotu piłki. Ponadto nowe wood'y Titleist 917 zachwycają bogatym dźwiękiem preferowanym przez graczy tourowych oraz przyjemnym uczuciem uderzenia.
W oparciu o następujące kluczowe technologie modele 917 F2 i 917 F3 są najpotężniejszymi wood'ami Titleist w historii:
1. Active Recoil Channel 2.0 (ARC)
Kanał ARC w podeszwie kija zapewnia wyższą prędkość i mniej spin. Nowy ARC 2.0 został jeszcze bardziej udoskonalony i wyposażony w elastomerowy wkład, który jest pusty w środku. Efektem jest wyższa i bardziej stabilna elastyczność powierzchni uderzeniowej, co redukuje spin i zwiększa prędkość.
2. Powierzchnia uderzeniowa Radial Speed 2.0 z cieńszymi krawędziami
Dostosowana do ARC 2.0, powierzchnia uderzeniowa Radial Speed 2.0 dostarcza więcej prędkości na obwodzie dla większej długości przy uderzeniach off-center.
3. Projekt High MOI
Precyzyjny projekt High-MOI zapewnia stabilność i tolerancję błędów dzięki niskiemu i daleko z tyłu umiejscowionemu środkowi ciężkości, co pozwala na start piłek, które nie są trafione w środek, z wysoką prędkością.
4. SureFit-Hosel i SureFit CG
Kombinacja wiodącego na rynku SureFit-Hosel z nowym systemem ciężarków SureFit CG stanowi radykalny postęp w indywidualnych możliwościach dopasowania kija.
Wiodące w branży SureFit-Hosel umożliwia 16 niezależnych ustawień loftu i lie dla precyzyjnego dopasowania, aby uzyskać zoptymalizowaną trajektorię lotu piłki, kształt uderzenia i maksymalne odległości.
Nowe SureFit CG pozwala na indywidualne precyzyjne dopasowanie dzięki ekstremalnie efektywnemu systemowi ciężarków, z którym można zoptymalizować spin i warunki startu piłki dla bardziej stabilnego lotu piłki z mniejszymi odchyleniami. Ze względu na szczególne umiejscowienie wkładki SureFit CG w tylnej części podeszwy kija, środek ciężkości można przesunąć z neutralnej pozycji do „Draw” (blisko pięty) lub do „Fade” (blisko czubka) za pomocą wymiennych cylindrycznych ciężarków.
Wybrana pozycja środka ciężkości ma bezpośredni wpływ na dynamiczne zamykanie powierzchni uderzeniowej i jej efekt Gear na boczny spin. Dzięki temu gracz ma możliwość optymalizacji swojej preferowanej trajektorii lotu, skuteczniejszego kształtowania uderzeń oraz uzyskania bardziej stabilnego lotu piłki i lepszych wyników w momencie uderzenia. Dzięki aerodynamicznemu projektowi SureFit CG, który w porównaniu do systemów, w których przesuwa się ciężar, ma wyraźne zalety wagowe, środek ciężkości można zmieniać bez negatywnego wpływu na MOI (tolerancję błędów).
Za pomocą SureFit CG można również zmieniać wagę główki kija o + / - 4 gramy.
Nowe możliwości dopasowania wood'ów 917 pozwalają na indywidualne dostosowanie, jak to wcześniej było możliwe tylko w Titleist Tour Van.
Autoryzowani dostawcy Titleist mogą za pomocą SureFit-Hosel i SureFit CG oraz wymiennych shaftów znaleźć i wdrożyć idealne dopasowanie dla gracza, które najlepiej odpowiada ich zamachowi.
Dwa modele z różnymi opcjami wydajności w zakresie spinu i trajektorii lotu są dostępne do wyboru:
917 F2
Idealna wydajność w połączeniu z tolerancją błędów i długością w większym profilu główki kija. Generuje w porównaniu do 917 F3 nieco więcej spinu i wyższy start piłki.
Lofty: 13.5° RH, 15° RH/LH, 16.5° RH/LH, 18° RH/LH, 21° RH.

917 F3
Wszechstronność i kontrola uderzenia w połączeniu z większą długością i kompaktowym profilem główki kija. Generuje w porównaniu do 917 F2 nieco mniej spinu i płaskie rozpoczęcie lotu piłki.
Lofty: 13,5° RH, 15° RH/LH.

W testach gry golfiści z odpowiednio dopasowanymi 917 F2 i 917 F3 osiągnęli średnio o 0,3 mph do 0,5 mph wyższą prędkość piłki oraz jednocześnie o 0,25° do 0,5° wyższy start piłki niż z 915 F i 915 Fd. Dzięki temu można było zyskać 2,5 do 6 metrów długości. Z oboma modelami 917 gracze osiągnęli bardziej jednorodne prędkości piłki i wyższy start piłki niż z wood'ami 915. Preferowane pozycje środka ciężkości rozkładały się równo na „Neutral”, „Fade” i „Draw”.
5. Udoskonalone kształty główek kijów
Kryterium dźwięku uwzględniono już na etapie rozwoju główek kijów i zostało udoskonalone zgodnie z wymaganiami graczy tourowych. Możliwość przestawienia środka ciężkości dzięki SureFit CG oraz zmieniające się w ten sposób warunki uderzenia również pozytywnie wpływają na solidne uczucie uderzenia.
To mówi dział B+R o nowych wood'ach 917:
„Zwykle wood'y są jednymi z najtrudniejszych kijów do trafienia. Dzięki serii 917 dajemy graczom wood'y, które dzięki wyższej prędkości piłki są łatwiejsze do gry – to świetny pakiet,” mówi Stephanie Luttrell, kierownik rozwoju wood'ów.
WOOD'Y 917 NA TOURZE:
Nowe wood'y 917 zostały z entuzjazmem przyjęte przez graczy tourowych na całym świecie. Od początku wydania kijów podczas John Deere Classic na PGA Tour na początku sierpnia, już ponad 75 nowych wood'ów 917 jest używanych na światowych tourach.
„Myślę, że nowe wood'y 917 są najlepszymi, jakie kiedykolwiek zrobił Titleist,” mówi Jimmy Walker, który gra 917 F2 15 º. „Grałem 3-wood'em w domu po PGA Championship i bardzo mi się podobał. Następnie sprawdziłem swoje wartości na Trackmanie na driving range w Firestone i od razu włożyłem go do torby.”
„917 F to najnowszy kij w mojej torbie, i jestem w nim całkowicie zakochany,” powiedział Justin Thomas o swoim nowym 917 F3 15º. „Zyskałem wyraźnie więcej prędkości piłki i musiałem przejść z loftu 14,25° na 15,00°. Uderzam go teraz na 240 do 250 metrów carry, a potem toczy się jeszcze do 260 do 270 metrów, w zależności od
warunków na polu. Poza tym naprawdę świetnie się czuje.”
Do innych graczy, którzy niedawno przeszli na nowe wood'y 917, należą między innymi Scott Piercy (917 F3 15º), Webb Simpson (917 F2 15º) i Geoff Ogilvy (917 F2 16.5º, 917F2 21º).
SPRAWDZONE SHAFTY:
W zestawie z serią 917 oferowane są pięć wysokowydajnych shaftów od trzech najpopularniejszych producentów shaftów jako akcesoria, które pokrywają szeroki zakres prędkości zamachu. Każdy z tych shaftów zadebiutuje na rynku razem z driver'ami 917.
- Aldila Rogue M*AX 75 (średni start piłki), Flex: S
- Fujikura Speeder Pro TS 84 (średni start piłki), Flex: S, XS
- Mitsubishi Diamana Limited White 80 (niski start piłki), Flex: S, XS
- Mitsubishi Diamana Limited Blue 70 (średni start piłki), Flex: R, S
- Mitsubishi Diamana Limited Red 60 (wysoki start piłki), Flex: A, R, S
- Mitsubishi Diamana Limited Red 50- LADY (wysoki start piłki), Flex: L
Oprócz tego Titleist oferuje wiodącą w branży szeroką gamę customowych shaftów.
Dalsze interesujące artykuły w sieci:
- http://www.nationalclubgolfer.com/2016/09/08/titleist-917-driver-review/
- http://www.titleist.de/917
- http://golfweek.com/2016/06/20/titleist-917-drivers-congressional/
